Books are the mirrors of the soul

Books are the mirrors of the soul

vineri, 1 aprilie 2016

Domeniul de John Galsworthy

  In urma cu ceva timp am citit The Forsyte Saga de John Galsworthy si mi-a placut nespus de mult.

  Romanul acesta a fost si televizat in anul 2002.......oricum parerea mea este ca serialul este sub roman. Daca vrei sa te teleportezi in acel mediu trebuie musai sa citesti romanul.

  In alta oridine de idei.....saptamana trecuta am citit Domeniul de acelas autor.

  Cred ca faima dobandita de John Galsworthy cu The Forsyte Saga m-a facut sa cred ca merita sa citesc si Domeniul.

  Dar - fiindca exista un dar- am fost profund dezamagita! Intriga este aproape inexistenta si la un moment dat devine chiar plictisitor. Se termina fara un deznodamant......nu stii ce se intampla pe viitor cu personajele principale. De la inceputul romanului pana la sfarsit,accentul cade doar pe divortul scandalos, un divort care ii afecteasa pe toti....de la mosier, doamna Margery, cei doi barbati indragostiti de Helen....si culminand cu cateii care resimt si ei tensiunea si prin urmare devin si ei afectati!!!.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu