Books are the mirrors of the soul

Books are the mirrors of the soul

miercuri, 6 aprilie 2016

Ultima mea ducesa de Daisy Goodwin

Ultima carte citita si incheiata in aceasta zi se numeste Ultima mea ducesa de Daisy Goodwin. 

Din cate am inteles, Ultima mea ducesa este primul roman al lui Daisy Goodwin si s-a bucurat de un succes deosebit atat in Marea Britanie, cat si in Statele Unite. 
Din punctul meu de vedere este un roman destul de okey, actiunea este simpla, personajele nu sunr numeroase si astfel fiecare personaj in parte este conturat destul de bine.

Personajul principal al cartii este Cora Cash - o tanara mostenitoare din America anilor 1890, in cautarea unui sot potrivit cu statutul ei. Impunatoarea ei mama o va duce in Anglia, unde Cora ilva cunoaste pe Ivo si va deveni sotia acestuia.
Avem parte si de cateva intrigi de culise, pentru ca in final totul sa se termine cu bine!

Facem cunostinta si cu Teddy - prima iubire a Corei ; suntem martori la accidentul destul de dramatic suferit de doamna Cash, o vom cunoaste pe amanta lui Ivo si nu in ultimul rand vom trai putin din dezamagirileBerthei - servitoarea de culoare a Corei.
In concluzie nu pot sa spun decat ca este un roman perfect pentru vejnicii romantici si cei care adora descrierile unei epoci de mult apuse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu