Books are the mirrors of the soul

Books are the mirrors of the soul

miercuri, 27 aprilie 2016

Tacerea din gradina de William Trevor

Impresionata de " Povestea lui Lucy Gaul '' de William Trevor si ramasa cu gandul inca la ea , m-am decis sa incep un nou roman de acest autor.
Cand am inceput "Tacerea din gradina " aveam mari sperante.
Trebuie sa recunosc ca m-am ghidat dupa un motto stupid , in sensul ca daca imi place o scriere de un autor , cu siguranta imi va place si cealalta !
Ei bine.....lucrurile nu au stat deloc asa......

Inca de la primele pagini , am '' imbratisat '' o stare colosala de plictiseala...........dar, am continuat sa persist dand fila cu fila , zicandu-mi sa am rabdare deoarece cu siguranta va fi si putina actiune in carte.

Treptat am realizat ca actiunea este practic inexistenta..........dar, fiindca nu imi place sa las o carte neterminata , am ajuns si la ultima fila din '' Tacerea din gradina "

Finalul este static , cum de altfel a fost intreaga carte !

Avem o ruda saraca - Sarah - care soseste in Carriglas ca guvernanta pentru cei trei nepoti ai sai. Dupa 20 de ani revine si descopera aceleasi meleaguri si aceiasi oameni.....dar schimbati atat fizic cat si la caracter.
Sarah va tine un jurnal si din paginile lui aflam trairile ei. Practic jurnalul ei va fi piatra de temelie a romanului.........cu o pagina de jurnal incepe si cu alta se sfarseate ! Aflam astfel ca ea era indragostita de un nepot si suferea din cauza acestei iubiri neimpartasite si nemarturisite.

Si celelalte personaje au suferintele lor..........

Villana renunta la iubirea vietii ei si devine sotia unui plictisitor avocat, mai batran decat ea cu 20 de ani.
Tom este marcat de amintirea nasterii lui si a mortii tatalui.
John - unul dintre nepotii Sharei - are o aventura cu o vaduva patroana de pension !

Nu o sa insist mai mult asupra romanului " Tacerea din gradina " deoarece nu mi-a placut deloc.
Plictisitor........si cu asta cred ca am spus tot !!!
Nu il recomand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu