Books are the mirrors of the soul

Books are the mirrors of the soul

luni, 14 martie 2016

Prizonierul dorintelor mele de Johanna Lindsey.

Saptamana aceasta am inceput-o in forta ca sa zic asa si, am bizat un nou roman incheiat. Este vorba despre " Prizonierul dorintelor mele " de Johanna Lindsey.
Nu pot spune ca m-a captivat pe depin aceasta carte, dar este destul de draguta totusi.

Raman insa cateva aspecte care nu mi-au placut in acest roman si mai exact unele personaje!
Lyons de Kirkburough asa cum a fost descris de autoare, mi s-a parut un personaj dezgustator atat la fizic, cat si la caracter. Oricum cu acest personaj nu ne vom intalni decat in cateva pagini.
Gilbert d ` Ambray mi-a fost neplacut inca de la primele pagini, mai exact atunci cand a batut-o pe Anne Belleme ( mama lui vitrega), pentru ca Rowena ( fiica ei si sora lui vitrega) sa accepte casatoria impusa de acesta cu batranul Lyons.


Gilbert demonstreaza de asemenea mult egoism, gandindu-se doar la bunastarea lui. Doar finalul romanului il transpune intr-o latura mai luminoasa in sensul ca este in stare sa isi riqste propria viata pentru salvarea Rowenei de care era indragostit.
Warrick de Clairlle, pe acest personaj l-am indragit la inceputul romanului si mai apoi la sfarsitul lui. La un moment dat chiar l-am compatimit ........ Atunci cand a fost rapit si mai apoi cand am aflat tragedia ce i-a marcat copilaria transformandu-l inyr-un barbat temut si razbunator ( moartea parintilor si a celor doua surori).
Apoi, prima impresie mi s-a schimbat la 360 de grade, mai exact atunci cand acesta se incapataneaza sa joace dupa regula " ochi pentru ochi, dinte pentru dinte ".

Rowena Belleme este personajul care mi-a placut cel mai mult din aceasta carte. O tanara de 18 ani, firava, miniona, blonda cu ochii verzi; obligata sa "joace" dupa regulile impuse de maleficul ei frate - Gilbert.
Era totusi anul 1152, un an in care femeile, indiferent de rang sunt obligate sa se supuna barbatilor din viata lor.
Sotul pe care o obliga Gilbert sa il ia este nu numai foarte batran, dar si aproape orb si surd, cocosat si foarte slab.

In noaptea nuntii sotul moare de apoplexie, iar Gilbert isi vede toate sperantele de avere naruite deoarece casatorianu fusese consumata si doar un copil ar fi putut sa i-o asigure. Asa ca intocmeste in plan ingrozitor........Rapeste un barbat, care avea parul si ochii raposatului sot ( blond, ochii albastrii), si o obliga pe Rowena sa faca cu acesta un copil si apoi sa il declare ca fiind al decedatului!!!
De aici urmeaza toata intriga romanului, care avanseaza intr-un ritm destul de alert si nu ai timp sa te plictiseste in cele 264 de pagini.
Totusi, intriga ramane un pic incredibila....si de aici se nas unele intrebari.......Cum poate o fata pura precum Rowena sa violeze un barbat?

" Prizonierul dorintelor mele" de Johanna Lindsey este un roman care te face sa visezi, sa iti imaginezi alte taramuri si nu in ultimul rand sa calatoresti inyr-o alta epoca - una medievala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu