Books are the mirrors of the soul

Books are the mirrors of the soul

joi, 17 martie 2016

Castelana din Shenstone de Florence L.Barclay.

Atunci când faci curat în biblioteca descoperi multe comori ascunse. Asa am simțit duminica când am dat peste "Castelana din Shenstone" de Florence L.Barclay. 

Fiindcă mi-a plăcut atât de mult romanul ' Mataniile" scris tot de ea, am parcurs cu multa nerăbdare acest nou roman.
Aseară l-am terminat și acum scriu despre el!

Povestea se aseamănă pe alocuri cu cea din " Mataniile" și descoperim și câteva personaje cunoscute - Ioana Dalmain, soțul ei pictorul orb și nu în ultimul rand pe doctorul Deryck Brand.

Asa cum ii spune și titlu, personajul central este castelana - Myra Ingleby.
Aceasta este descrisa ca o frumoasa tanara de 28 de ani căsătorită de zece ani cu Michael Ingleby.

Este povestita casnicia lor în care lipsea iubirea, intervenise rutina și obișnuința și nu de puține ori superba Myra simțea ca Tom cățelul e mai iubit de soțul ei decât ea.

Când Michael moare într-un accident de război, Myra este sfătuita de doctorul Deryck Brand sa plece într-o stație unde sa uite de tot, sa își ia alt nume și sa se odihnească.
Astfel Myra Ingleby ia numele cameristei și devine Margaret O'Bara.
Acolo se îndrăgostește de Jim Airth și decide sa se căsătorească cu el.
Își reia vechea identitate, dar intervin probleme atunci când afla ca Jim era cel care cauzase moartea soțului ei.
Într-un final cei doi se casatoresc și decid sa își înceapă viata în alta parte, departe de amintirile trecutului.

Un roman dragut, plin de optimism și care se citește destul de repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu