Books are the mirrors of the soul

Books are the mirrors of the soul

duminică, 31 ianuarie 2016

Vicarul din Wakefield de Oliver Goldsmith

Tocmai am încheiat ultima fila din romanul lui
Oliver Goldsmith. - "Vicarul din Wakefield  "și pur și simplu nu am putut rezista tentației de a scrie câteva impresii despre aceasta carte absolut încântătoare.
Chiar și în cartea lui Charlotte Bronte - " Shirley " se face referire la acest roman.
Practic este o scriere de căpătâi a literaturii engleze.
Adevărul este ca de mult doream sa citesc acestunic roman al lui Oliver Goldsmith, dar de fiecare data alta carte din biblioteca îmi sarea în ochi și tot am amânat.
Ma bucur ca am citit acest roman fiindcă este deosebit, plin de mesaje importante și practic te binedispune de la prima pana la ultima pagina.
Eroul romanului este Primrose - preot, dat și tata a sase copii.
În fiecare capitol al acestei cărți descoperim bunătatea și generozitatea acestui personaj.
Atunci când își pierde toată averea are puterea de a-și îmbărbăta familia și a lua lucrurile asa cum sunt.
Atunci când Olivia - fiica cea mare este înșelată de un moșier, el are puterea de a-și ierta fiica și a primio înapoi acasă atunci când aceasta este părăsită.
Are puterea de a-și ierta dușmanul fin vina căruia ajunsese la închisoare.
Într-un final toate lucrurile se așează, averea se recăpăta și luam parte indirect și la doua nunti!
Este un roman irezistibil care trezește imaginația cititorului și mesajul este unul deosebit, acela ca poți depăși orice obstacol ivit în viata atunci când familia este aproape de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu