Books are the mirrors of the soul

Books are the mirrors of the soul

duminică, 24 ianuarie 2016

Sange si zibelina de Carol J. Kane.



Este a treia oara când recitesc aceasta carte și la fel ca primele dați și acum am fost oarecum dezamăgită când am parcurs ultima fila.
Practic am crescut cu aceasta carte. 
Îmi amintesc ca prima data am citit-o la 15 ani.
Chiar dacă aspectul cărții s-a mai deteriorat în timp, rămâne una dintre cărțile mele de suflet.
Fiindcă nu-i asa la un roman nu contează cât de frumoasa este coperta și cât de deosebite ii sunt paginile; ceea ce contează cu adevărat este măiestria cuvântului, mesajul pe care îl transpune.
" Sânge și zibelina" este povestea destinului crud al frumoasei prințese Ania Sviridova.
Sensibila, dar în acelaș timp o luptătoare ea va riposta cu toate armele împotriva monstrului cu chip de om - Oleg Ivanov.
Cu ajutorul familiei, al soțului Adam Lowell, Ania vă reuși sa își învingă teama de Oleg și sa îl omoare, apărându-și astfel viata ei și a celor trei copilași.
Dacă ar fi sa ma refer strict la Oleg, pot spune ca el este un om nebun.
Obsesia pentru Ania îl face sa vadă în fiecare femeie chipul ei și sa ucidă cu ardoare, retrăim mereu clipa din pădure când era pe punctul de a o viola, dar fatalitatea o salvase.
Oleg este un monstru nebun, iar Ania o femeie puternica care știe sa lupte pentru ceea ce iubește.
În concluzie, " Sânge și zibelina" este un roman tulburător, în care dragostea și tragedia se amesteca și în vâltoarea furiei revoluției din Rusia.
M-am bucurat nespus recitindu-l și în recomand din toată inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu